~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 5 februari 2017

Ett roligare inlägg

Lovade er ju ett mer positivt inlägg så det kör vi på nu.
Fortsätter berätta lite om förra året då jag ju inte bloggade alls då, nästan.

Vårt stora intresse kanske ni kommer ihåg?
Vår bil, Checkern, och livet som medföljer den.
Alltså bilkörning för nöjes skull.
Rock n'roll och V8-muller.
Goda vänner med samma intresse.
Raggarliv alltså, kan man säga.

2016 körde vi fler mil än någonsin med Checkern.
Helt underbart!

Vi inledde våren med att åka på de tidiga crusingarna.

Senare var vi på bilträffar under hela sommaren.
Power big meet Hässleholm, bolmen run, Wheels and Wings Falkenberg och flera andra.
Ju längre in på sommaren vi kom, ju mer gled vi in i ett gäng trevliga raggare vid namn Rock n'roll Greasers.
Ett härligt gäng med fokus på bilar, familj och att ha kul.
Passade oss perfekt!
Hängde med de i stort sett hela sommaren.
Varje tisdag på deras tisdagsrundor som innebar cruising i och omkring Ängelholm, Örkelljunga och Laholm.
Och de var också med på de flesta träffarna.

I oktober blev vi inröstade som provisar i klubben och hoppas bli fullvärdiga snart då det inte är helt bekvämt att vara provis i den här mogna åldern. ;-)
Skulle bjuda er på en bild på familjen när vi är västprydda men det gick inte av någon anledning.
Tar det en annan gång.

Det här inlägget blev lite rörigt men jag hoppas ni förstår hur glada vi är för Checkerlivet i alla fall.

Kramar Helena 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar