~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 9 december 2015

Julen närmar sej.


Nu har både första och andra advent passerat och jag har städat och pyntat.
Känner mej väldigt nöjd!
Många julklappar är köpta och jag vet inte riktigt vad som hänt?
Jag brukar ju köpa julklapparna runt den tjugonde december och slå in de natten till julafton.
Kan det bli slappetid till mamman när det blir jul tro?

Idag fick jag hem en bakgrund att använda när jag fotar.
Vad tycks?
Jag vet att ljuset på fotot här är urdåligt men det var inte det som skulle testas just idag :-)
Barnen är minst sagt ointresserade också.
Men jag är nöjd ändå.

Och glöm inte att rutor alltid är snyggt ;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar