~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 16 september 2015

En liten utflykt.





Idag är skola och dagis stängt för barnen så vi passade på att göra en liten utflykt i det fina vädret.
Jag tänkte att jag skulle visa våra små det fina som finns i vår kommun.
Så idag besökte vi Rya kyrkoruin.
Ett fantastiskt ställe och det gjorde sej ju ännu mer i det fina vädret.
Barnen älskade det också och vi kommer att åka tillbaka.

Har ni varit där?
Ni som finns i vår närhet alltså :-)
Om inte, så gör ett besök.

Kramar Helena 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar