~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 28 juni 2015

Snart hel igen...





Hel på flera olika sätt..

Händerna funkar ju nästan nu.
Lycka!
Fick till lite bilder idag.

Men mest hel är jag snart för ikväll är alla barnen hemma igen.
Äntligen!
Anjelin och Emilio har varit på kollo från måndag till fredag.
Samtidigt har Alicia varit på festival i Bråvalla.
Hon kommer hem ikväll.
För denna hönsmamma krävs självdisciplin och behärskning för att klara av att vara av med barnen.
SÅ jobbigt!
Men de är ju värda att ha roligt och att ha ett liv utan mej så jag får ju bara jobba på det.

Men nu har jag snart jobbat klart för denna gången.
Nu får jag jobba på tålamodet när de bråkas i stället. ;-)
Men hellre det och att de alla är här.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar