~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 5 mars 2015

Vårtecken


Alla hänger vi upp våren på speciella tecken.
Vissa lyssnar på fågelkvitter och andra njuter av snödroppar.
Jag gör både det och älskar solens strålar i ansiktet.
Men det bästa tecknet av de alla är när det äntligen får brummas v8 och spelas rock´n´roll så rutorna skallrar.
Eller nä, vänta...
De skallrar inte för de vevas ner så klart!
Överraskade Alicia och Nikita med att hämta de med Checker i byn idag.
SÅÅÅÅÅ himla roligt!

Jag älskar det där svarta monstret minsann!

Och det gör mej så glad att barnen njuter nästan lika mycket som jag av att åka.

Erkänner att det var ganska kallt med alla rutor nere men solen sken och det är det viktigaste.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar