~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 9 mars 2015

Mello på riktigt!


I min familj är melodifestivalen viktig.
Vi följer den noga och har mycket åsikter.
I år var det dags för Helsingborg att få arrangera "andra chansen" och då såg vi vår chans att få se spektaklet på riktigt.
Detta härliga gäng var på plats för att heja fram våra favoriter.
Vi hade inte alls särskilt gemensamma önskningar, men inte gjorde det något.

Vilken upplevelse!
Helt galet roligt!

Man kan ju säga att den gamle räven, Hasse Andersson, hade ett extremt stort stöd i denna publik.
Hela arenan jublade när det var hans tur.

Ja det var minsann en upplevelse att spara i minnet och leva på länge.

Tackar för den kära medgalningar <3

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar