~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 14 maj 2014

Ynk ynk

Det är inte ofta och just nu inte ens allvarligt.
Jag är sjuk.
Bara feber och ont i halsen.
Men jag tycker rysligt synd om mej själv i alla fall.

Och hit har jag ju inte hittat på väldigt länge ser jag.
Livet rullar på som vanligt.
Jag kan inte påstå att det varit mer hektiskt än annars.
Helgen som gick jobbade jag och då blir det ju automatiskt mindre datortid.
Och så började ju hockey-VM.
Roligt!
Jag och Alicia tittar noga på alla Sveriges matcher.
Hittills har det ju gått ganska bra.

Lovar att återkomma om inte så länge :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar