~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 28 maj 2014

Har inte glömt nästan alls :-)

Alltså 18de maj är ett tag sen....
Vet inte riktigt vad jag ska skylla på.
Så jag låter bli att skylla på något alls och bara låter det vara :-)

Idag har jag varit med ett härligt gäng tjejer i Danmark och shoppat fina molokläder.
Som vanligt har vi haft superkul!
Shoppat mycket fint och retat oss på danskorna ;-)

I förra veckan hann jag jobba en del och även fira den bästa mamman.
Hon som funnits i min närhet och bara varit bäst i hela mitt liv.
Hon fyllde minsann 65 år och firades ordentligt.

Nu laddar vi för långhelg med en hel del trevligt innehåll.
Ska försöka ta med mej kameran då eller i alla fall fota med mobilen.
För den här bloggen behöver sannerligen utvecklas på nytt både vad det gäller text och bild.

Återkommer.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar