~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 30 december 2010

Premiär i min blogg!

Hej alla glada! Ja ni andra med så klart.:-)

Nu har jag funderat både länge och väl, och kommit fram till att jag ska börja blogga.
Jag kommer att skriva om min vardag, mitt liv och mina kära.
Förmodligen blir det ganska mycket om barnen som är min glädje och mitt stora intresse. Ja mitt liv, helt enkelt.
Lite grann dyker säkert mannen i mitt liv upp här också.

En presentation av mej själv är kanske på sin plats.
Jag är 37 år. Ser så gammalt ut när man skriver det, men det är inte så jag känner mej.
Född och uppvuxen här i skånelandet. Och här lär jag stanna.

Jag är utbildad till barnskötare och jobbade på dagis ett tag.
Har senare ramlat in i handikappomsorgen och trivs bättre här.
Jobbar just nu 50% för att det passar mej och familjen bäst.

Vi bor mitt i skogen i ett gammalt hus som vi renoverat i en himla massa år nu.
Snart är det som vi vill, men då får vi väl börja om från början.:-)

Goa familjen består av mej, mannen i mitt liv och våra fem små hjärtan.
De kommer alla att bli ordentligt presenterade senare.

Mina intressen är ju det barnen hittar på. Att följa deras liv och intressen.
Jag gillar också danska barnkläder. Det finns en massa fint av den sorten.
Det kommer säkert bilder här på ett och annat.:-)
Annars njuter jag mest av att bara vara. Att ta livet som det är.

Ja, det här är nog jag....

Kramar Helena

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Premiärkommentar-ÄNTLIGEN! Nu kommer jag lägga dig som favorit bland de bloggar jag läser på min blogg för vill inte missa något av dina inlägg. Designen är ju superfin-otroligt fina bilder på barnen!
    Ett Gott Nytt 2011 önskar jag dig och din familj,kramar Mia

    SvaraRadera
  2. Hej Mia!
    Vad roligt att jag iaf har en trogen följare.:-)
    Tack för dina komplimanger.
    Kramar Helena

    SvaraRadera