~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 8 januari 2016

Avslut och början på nytt.


Jag har minsann tur, jag.
Jag har den finaste familjen!

Julen var supermysig!
Bra på precis alla sätt.
Alla var på bästa humöret och jag njöt av att bara finnas till med de jag bryr mej om, nära.

Det nya året avslutades och påbörjades med fina vänner här hemma.

En annan dag ska jag sammanfatta mitt 2015.
Men inte idag.

Hela jullovet har innehållit mycket av det bästa.
Mycket mys med barnen. 
Både stora och små.

Även årsdagen av vår lilla Emilias födelse och dödsdag har passerat.
23 år skulle hon fyllt.
Helt galet att det är så längesen livet blev perfekt och krossat på en enda dag...
Det är tur att jag fått så mycket annat fint i mitt liv att väga upp med.

Nu inleder vi sista helgen innan allvaret drar igång igen.
Jag säger som vanligt.
Lov är härligt men vardag är inte så dumt ändå.

Hoppas ni haft en lika fin jul som jag.

Kramar Helena 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar