~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 16 februari 2015

Angelfoton smyger framåt.



Än ligger jag lite lågt med mitt lilla fotoprojekt men anfaller de i min närhet så fort jag ser ett tillfälle att öva på något nytt moment.
Lilla Almas snälla föräldrar lät mej öva på newbornfotografering.
Endast nio dagar gammal skötte hon jobbet galant!
Det var långt ifrån så lätt som det ser ut på alla fina bilder man kan se när man googlar, men jag är SÅ nöjd med resultatet.
Men så är hon ju en alldeles exemplarisk liten bebis också. 

Under våren kommer jag att erbjuda ett koncept där jag fotar i ca en timme, redigerar och lägger bilderna på ett usb-minne för en summa som jag inte riktigt fastställt än.
Hoppas att det är någon som vill ha sina barn, sina djur eller sej själv förevigade av mej då.

Ett bröllop ska jag få fota i sommar med.
Jag känner mej så hedrad över att ha fått den fina uppgiften igen.

Kika gärna på min facebooksida:
Angelfoton
Det funkar även om du inte använder facebook i vanliga fall.


Kramar Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar