~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 15 januari 2014

Vänta och väntar och väntar...

Ingen dator i sikte.

Livet rullar på ändå.
Datorvanor byts ut mot andra vanor.

Det är ganska intensivt i detta livet just nu.
Mycket händer med barn och har man flera händer ännu mer.
Orkreserven är aktiverad.
Jag är så glad att vi är två.

Det gäller att ha en plan för att klara biffen.
Min plan är denna.
Träna varannan dag. Skönt att röra på fläsket ;-)
Göra något tillsammans med galningen jag är gift med lite då och då.
Hitta på något riktigt roligt emellanåt.
Strunta i städ och sådant när det finns roligare saker att göra.
För jag lovar att det finns kvar sen ;-)
Fika och äta godis är också en bra plan men inte just nu, för mycket iaf, eftersom jag tänkte slimma till mej en aning.

Idag körde jag ifrån dammråttorna för att istället glida på väla tillsammans med lilla lillebror och Michaela.
Rea är också en trevlig plan ;-)

Väl hemma med alla barn i hemmet tämjde jag även dammet. Så nu här rätt ok igen.

Nu är det dax för nattning av barn en efter en.
Sen är det dax att prata med lite tonåringar.
SEN är det mammaisoffanunderenfilttid.
Så det så!

Hoppas ni har det bäst!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar